onsdag 22 september 2010

Nu är det officiellt

Nu är det t.om ute på facebook ;)Så nu kan jag slappna av och inte behöva tänka på vad jag säger.

Inskrivningen gick bara bra.Alla test såg super ut.Mitt järnvärde låg på 130 och det ska vara 110 så jag slipper ta järntabletter ännu.
Ingen risk för diabetes,blodtrycket super(kommer inte ihåg siffrorna) och pulsen låg på 69.

Hon visade även hur jag kunde känna hur högt livmodern ligger och oj vad högt den ligger redan!Fyra cm under nevln slutar den nu, jag som har försökt känna precis ovanför muffbenet haha.

För att fira detta tog jag och sambon en fika i centrumet.Jag vet att det är knäppt men nu på något sätt känns det mer verkligt,för även om det skulle skita sig så har jag bevis i form av inskrivningen att jag har varit gravid, att det inte är hjärnspöken.

Så ultraljud om sex veckor,mammagrupp om åtta veckor och sedan nästa bm-besök blir måndagen innan julafton.

Så kul att det börjar hända saker!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar