fredag 11 februari 2011

Tankar i V.32

Ser att idag är det exakt 60 dagar kvar till BF, nu börjar det närma sig.

Jag tror det är därför jag har börjat få separationsångest från min mage. Jag vill verkligen inte bli av med den.De är så mysigt att få buffarna och att dela kroppen med bebisen. Jag är nästan lite rädd inför att ta hand om den utanför, just nu är det så enkelt.Den följer ju med överallt nu och äter det jag äter.

Sedan känns det som att jag kommer förlora min "magbebis" och kommer få en helt annat bebis när den kommer ut.Jag har ju format den här bebisen till en person som den antagligen inte alls är!

Jag mår så bra och min kropp är inte alls tung och trött, jag mår ju super när jag har min bebis i mig.

Vilken tur att det är minst åtta veckor kvar tills bebisen kommer ut, kan jag njuta en stund till.

Och bara för att jag tycker det är så mysigt, så kommer jag gå tre veckor över tiden, bli igångsatt och få den längsta förlossningen någonsin innan bebisen kommer ut :)

1 kommentar: