onsdag 9 februari 2011

V32


Magen i V32(31+0)


Din graviditet startade Ons 7 jul 2010.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Ons 21 jul 2010 (ägglossningen).
Du är på dag 218 av 280. (77,9%).
Du är i vecka 32.
Du har gått 31 fulla veckor och 0 fulla dagar (v31+0).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 8:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tis 12 apr 2011
Du har 62 dagar kvar till beräknad förlossning.

Wow nu är det verkligen inte långt kvar!! Enligt IF till höger så sover bebisen 90% av tiden. Då måste den verkligen ha livliga drömmar så mycket som min bebis rör sig.

I helgen fick Bosse en fot rakt i örat när han låg lutad mot min mage haha, en liten skitunge kommer det att bli :)

Igår var vi på ett standardbesök hos BM igen och allt så fortfarande super ut. Jag har nu gått upp 9,5 kilo och min mage ligger fortfarande mitt på mittenkurvan.
Den här gången var hjärtljudet på 142 och förra gången på 138 så det fortsätter vara en "det" :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar