onsdag 6 april 2011

V40!!


Ja, nu är den här.Den sista veckan sedan skall bebis komma. Jag hoppas jag inte går över tiden för mycket, jag vill inte bli igångsatt utan vill känna hur det känns när allt sätts igång på naturens sätt.
Jag har dock inte fått så mycket förkänningar ännu, mest mer som mensvärk den senaste veckan så jag hoppas det betyder att det är på rätt väg :)

Bebben buffar på för fullt trots att h*n ska egentligen vila nu och spara på krafterna.

Imorgon ska jag till BM och då ska jag fråga vad hon tror, om jag går över tiden mycket eller om kroppen är mogen för att föda snart.

Magen i V40(39+0)
 



















Din graviditet startade Ons 7 jul 2010.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Ons 21 jul 2010 (ägglossningen).
Du är på dag 274 av 280. (97,9%).
Du är i vecka 40.
Du har gått 39 fulla veckor och 0 fulla dagar (v39+0).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tis 12 apr 2011
Du har 6 dagar kvar till beräknad förlossning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar