fredag 11 juni 2010

Mycket just nu

Hur lyckas det alltid bli så att allt roligt händer samtidigt?
Senast jag var hemma och kunde ta det lugnt var i tisdags men sedan har jag fullt upp fram tills på söndag.Man blir lite stressad när man har varit van vid att det har varit lugnt ett tag nu.

Igår var jag på kick-off med det nya jobbet.En bra start att kunna träffa alla innan man börjar så det inte känns helt främmande att komma till en ny plats.De flesta var jättetrevliga och det känns som att man kommer att hamna i ett bra gäng :D
Den 16 augusti är det dags för det nya jobbet.Känns lite konstigt på ett sätt,jag har ju haft samma chef nu i två åroch helt plötsligt ska jag byta.Men jag tror det är en bra förändring,speciellt med tanke på vad mitt jobb står inför nu :(

Idag regnar det som bara den.Jag tycker så synd om alla som slutar skolan idag, och tycker synd om min syster som ska ha värsta glamfesten ikväll!Hur ska det går med korta klänningar,högklckade skor och strumpbyxor i det här vädret?Jag har redan lite ågren inför det för i ett svagt ögonblick sade jag att jag skulle komma i klänning och högklackat.....Shit vad man får äta upp det nu!

Men men, ge mig en flaska vin innanför kroppen så känns det säkert bättre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar