tisdag 13 juli 2010

Ny tatuering

Jag ska tatuera mig efter sommaren hade jag tänkt.Jag är redan nu mycket tatuerad men mer ska det bli :)

Det här är min på ryggen



Den är gjord i tre sittningar.Den första var enhörningen som jag gjorde som 17-åring.ca 4 år senare så var det dags för älvan som jag hade längtat så efter.När vi satte den och hade fått den klar insåg vi att hon tittade upp mot enhörningen och då var vi självklart tvugna att sätta ihop dem två ;)

Jag har ävan två olika fjärilar på benen, mitt stjärnteckan bakom ena örat och sedan ett C och 06 som minne för min och Annas singelresa till cypern.Idioti tycker ni, vi tycker fortfarande om dem och vi gjorde c:n som såg mer ut som tribals.Vi står för det!

Nu ska jag dock tatuera in mina tre teckan i form av kinateckan i nacken. Det kommer alltså bli kräfta, vatten och gris(enligt det kinesiska horoskopet).

Det jag också är sugen på är at tatuera in små fötter på kroppen,precis som Peter Pan hade efter lilla älvan tingeling. Vad tror ni om det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar