tisdag 20 juli 2010

Svettas!!!!

Jag var ute och sprang för första gången på fyra veckor idag.Damn vad svettig jag blev. Och eftersvettig! Det brukar jag aldrig få men idag rann det bara av mig efter jag kom ut från duschen hehe.

Jag ska försöka träna bort lite kilon.Just nu går det sådär då jag äter upp allt det jag bränner bort med godis, glass och en massa rosévin.Men jag hoppas jag får in rutin när jag är på semester.Då har jag tre veckor på mig att träna varje dag om jag vill.Till mitt nya jobb är det cykelväg och ca fem kilometer.Kan man cykla eller t.om gå till jobbet omman har lust när man börjar sent :)

1 kommentar:

  1. Var har du tagit vägen? Jag tittar in här varje dag för att se om du skrivit men nu var det på tok för länge sedan tycker jag. Hoppas allt är bra med dig och att du haft e härlig sommar!

    Stor kram

    SvaraRadera