måndag 30 augusti 2010

Bild V9

Här kommer bilden som jag utlovade. Såhär ser jag ut numera på kvällarna när jag kommit hem och det är innan jag har ätit middag.Den blir alltså ännu större sedan.

V9(8+2)


Idag köpte jag de första mammakläderna.Jag behöver tack och lov inte topparna ännu men jeans och leggings sitter inte skönt nu.Alla jeans sitter under magen vilket trycker åt omkring där jag är som mest svullen och magen pöser över byxorna.

Jag hoppas att jag kan fortsätta ha dessa senare också,att jag bara växer över magen...
Drömma kan man ju :)

Jag har tagit beslutet idag att också sluta väga mig.Det är alldeles för stor psykisk påfrestning för min del.Speciellt eftersom jag redan gått upp två kilo sedan plusset. Nu får jag växa och sedan får jag ta beslutet om jag vill veta på inskrivningen hos BM.

Jag tror skälet till att jag har gått upp såpass mycket är att jag mår inte illa alls utan är konstant småhungrig.Jag försöker inte småäta utan tar frukt istället för godis mellan måltiderna men det är svårt att hålla sig när man är hungrig igen efter en halvtimma.

1 kommentar:

  1. Vissa barnmorsker väger varje gång man ska träffa dom, det gjorde inte min barnmorska så jag vägde mig bara när ja hade tid till bm och då blir det inte varje vecka som man väger sig men samtidigt kan man ha någorlunda koll, jag hade med mig morötter och frukt till jobbet så ja kunde knapra på om man blev för hungrig,

    SvaraRadera