måndag 23 augusti 2010

Tiden bara gick...

Nu har hela semestern gått och jag hann inte skriva något alls. Livet har också kommit emellan och det var den största boven.

Dock så har allt lugnat ner sig nu och jag kan med glädje berätta att vi ska bli tre i familjen i april :D

Jag är i vecka 8 nu men har vetat det sedan vecka fyra,precis mitt i semestern.Om allt går som det ska kommer en liten bebis ut den 9 April.Eller, vem lurar vi,med mina gener så kommer den två veckor senare !

Nu kommer det blir lite mer babysnack än annat här av naturliga skäl men jag ska försöka med även andra saker :)

v5(4+2)

V8(7+1)

2 kommentarer:

  1. GRATTIS! Ååååhhhh va roligt! Tänk att min bästa barndomsvän ska bli mamma! Hoppas du mår bra så att du får njuta fullt ut av graviditeten!

    Stora kramar från Skåne

    SvaraRadera
  2. GRATTIS Gumman!!! Jag är jätteglad för din skull. Snacka om vuxenpoäng:p Du kommer bli en jättebra mamma:)

    kram från Blekinge!!

    SvaraRadera