torsdag 30 december 2010

2010

Nu är året snart slut och vi pratade hemma om hur mycket som har skett i vårat liv det här året. En snabb summering kommer nedan:

Januari: Vi flyttade in i vårat fiiina hus! :)















Februari: Efter månaders planering, packande och betalandes en massa pengar så beslutade jag att överraska mannen med en weekendresa till Barcelona! Han fick inte reda på vart vi skulle åka förrän vi var på flygplatsen :) Resan var lyckad och vi åkte från nästan fem decimeter snö till 20 grader varmt och en strand.

Vi bjöd på inflyttningsfest.

Mars: Tvättmaskinen går sönder i huset :(

April: Relativ lugn månad måste jag säga, inget speciellt som skedde alls.

Maj: Släktingarna från Skåne kommer upp och vi bjuder på årets första grillkväll.

Juni: Midsommar firades i Sickla med goda vänner och vi njuter av våran uteplats i solen. Syrran fyller 25 och missar sin egen födelsedagsfest pga av sjukdom.

Juli: Semester! Blir gravid! Bosse och jag fyllde år! Renoverar garagetaket och får läcka vilket gör att vi måste dra bort alla väggar och isolering i hela garaget :(

Augusti: Börjar på ett nytt jobb och det första jag var tvungen att göra var att berätta att jag var gravid.Kändes sådär..

September: Bebisen blir tolv veckor och vi kommer förbi missfallsrisken :D

Oktober: Vi får inbrott i huset :(















November: Vi får gå på ultraljud och se våran lilla bebbe :D















December: Vi hade glöggfika hemma hos oss, mycket uppskattat. Jag åkte på min sista kryssning på ett bra tag :( Mina släktingar kom upp från Sicilien över jul och nyår.Jättekul att träffa dem igen!

Undrar vad nästa år kommer att ge oss förutom en ljuvlig liten bebis?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar