måndag 31 maj 2010

Om helgen som varit

Jag tror det tog tills på fredagen innan det lugnade ned sig på jobbet.Idag var det samma sak,så mycket att göra att jag har lust att gå och sova redan nu. Men först blir det ett besök på återvinningscentralen och sedan åka och handla mat för den här veckan.

Dock blir det inte så mycket mat som ska handlas då det är en KORT vecka!! Jag är ledig från torsdag och på onsdagen ska ingen av oss vara hemma och äta mat.Jag är på vårruset och gubben är på sommarmiddag.Sedan blir det en kryss på böljan blå i två dagar med massa trancemusik och galna upptåg.Längtar till'et redan :D

I lördags åkte jag och hälsade på bästaste Anna . Hon är en av ALLA kompisar som ska få barn nu och självklart var jag tvungen att komma och klappa på mage när det fortfarande är en mage. Det blev lite shopping och mycket prat men inte tillräckligt ändå :( Hoppas vi träffas snart igen!!

På söndagen var det som med alla andra, träffa mamsen och gratta sig lite på mors dag :)

Nämnde jag att jag bara jobbar två dagar till? Sedan är det dags för detta:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar