lördag 2 oktober 2010

Torsdag kväll

Direkt efter jobbet så lyxade jag till det med mat i kista centrum och en hårklippning.

När jag kom hem så fick jag världens chock.Vi hade haft inbrott!!Allt var upp och ner,de hade gått igenom och slängt ut allt i huset och de hade brutit upp fönstret i sovrummet för att komma in.

Min första tanke var att de var kvar så jag gick ut från huset och ringde polisen.Jag gick sedan runt och såg fönstret.Jag var helt säker på att katterna hade blivit skrämda och sprungit ut genom fönstret.Tack och lov såg jag dem i huset.

Vi fick inte mycket stulet och det tog bara en dag att städa upp huset.vi sov i huset redan på fredagkvällen.

Men det var riktigt läskigt att komma in i kaoset.jag ska ladda upp bild så ni förstår vilken oreda det hade skapats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar