måndag 11 oktober 2010

V15















Var på underbara barnmässan igår och sådär såg min mage ut efter att ha ätit lunch :) Träffade bästaste Anna och vi utbytte mysigheter.Hon klappade mage, jag pussade bebis :)

Köpte ingenting men fick med mig hur mycket saker som helst med mig hem!Bild kommer upp!


Din graviditet startade Lör 3 jul 2010.

Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Lör 17 jul 2010 (ägglossningen).
Du är på dag 101 av 280. (36,1%).
Du är i vecka 15.
Du har gått 14 fulla veckor och 2 fulla dagar (v14+2).
Du är i 3:e kalendermånaden.
Du är i 4:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Fre 8 apr 2011
Du har 179 dagar kvar till beräknad förlossning.

2 kommentarer:

  1. Hehe tack:D

    Åh vad avis jag är på att du fått gå på mässan. =/

    Såå roligt att se din kula växa också:D Hoppas allting går bra

    SvaraRadera
  2. Verkligen fin mage! Nu börjar det synas att det ligger en bebbe där i. Det är jag verkligen avis på! Är så glad för er!

    stor kram!

    SvaraRadera