fredag 16 april 2010

AW i Järfälla istället

Nä det bidde ingen aw för mig idag.Jag är alldeles för trött och känner mig alldeles för ful för det idag.

Istället har jag varit och tittat på akvarium! Jag har velat ha akvarium sedan jag bodde hemma men det har aldrig blivit av.Men nu ska det ske!

Jag har hittat en snygg svart med en konvex framsida så den ser ut som en tjocktv.Den ska jag hämta imorgon och börja inreda.Jag funderar på svarta stenar med lite stark orange runtomkring dekorationerna..... vad tror ni?




Det bästa vore om jag hittade en vulkan som dekoration.Perfekt med tanke på vad som har hänt i världen:D

1 kommentar:

  1. Oj ja. Kan ju bli en kul sysselsättning för katterna också! Var fisk-vakt åt pappas fiskar ett tag och katterna satt och stirrade hela dagarna. haha

    SvaraRadera