söndag 25 april 2010

Uppdatering..

Det är sådana här dagar som gör att man förstår värdet av att ha en villa!
15 grader varmt,solen är framme och allt i rabatterna börjar komma upp.

Nu i veckan har det faktiskt inte hänt så mycket.Jag planterade om blomlådorna så nu finns det färgfulla penseér istället för brun ljung (har för mig att ljung ska vara lila).

Igår var det utekväll med tjejerna och jag kom i säng vid två.Idag har jag gjort väldigt lite.Så skönt när man kan slappa ibland.

Åkte och köpte utemöbler igår så nu kan man sitta och äta ute,perfekt inför kommande grilltider.Bordet är 230 cm långt så man får lätt plats 8 personer. Sedan kunde jag inte motstå en liten skottkärra som man planterar blommor i så den har fått minipenseér och står nu välkomnande vid entrédörren.

Fina skottkärran


De schyssta utemöblerna utan dynorna som vi inte har packat upp ännu


Som sagt,det är dagar som dessa som får livet värt att leva..



Jag har även fått mitt akvarium på bra väg men saknas lite fiskar,nu har jag bara åtta Molly fiskar.

1 kommentar:

  1. Det vart ju jättefint! ser fram emot att sitta där :)

    SvaraRadera