onsdag 14 april 2010

Första inlägget

I den här tidsandan har alla bloggar där man skriver allt mellan himmel och jord.Jag personligen tycker det är kul att följa vissa bloggar men inte har varit intresserad av att göra en själv... Förrän nu.

Saker i mitt liv har ändrats.Från att vara singel eller "bara" ha ett förhållande till att vara sambo med ett gemensamt lån på en nyköpt villa.

Att helt plötsligt fått ett helt hus plus trädgård att ta hand om samtidigt man ska jobba heltid, tycka ens partner fortfarande är sexig trots amorteringar på hus,IKEA- besök och storhandling.

Det är inte lätt ska jag säga.Men det finns ju ett skäl till att man har satt sig i den situationen.Och att resten av världen också har gjort det.Att man vill!!

Dock har jag insett att trots att man bor med sin bästa vän så kan man inte prata om allting.Man har olika värderingar, olika sätt att prata och ta upp problem och olika sätt att leva.Man är ju trots allt två individer.

Den här bloggen kanske kan hjälpa mig att lufta mina tankar,både bra och dåliga.

Sedan har många av mina kompisar flyttat vilket gör att den här vardagsinformationen man har om varandra har försvunnit.Jag vill veta deras vardag och jag vill att de ska veta om min vardag :)

Så ja, det är väl skälet till denna blogg.Och fungerar det inte och den är för tråkig så säg gärna det så stänger jag ner skiten ;)

Jisses vad har jag gett mig in på......

1 kommentar:

  1. Det ska bli jättekul att höra hur du har det. Blir lite sporadiskt numer när vi inte träffas var sjätte vecka :). Kram Eva

    SvaraRadera